دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر؛
فکرشهر- مصطفی منفرد: امام جمعه اهل سنت جزیره خارگ در بازدید از ستادهای انتخاباتی جزیره خارگ، حضور در انتخابات را وحدت‌آفرین دانست و گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات در جهت حفظ عزت، وحدت و آرامشی که جامعه دارد، گام بر می‌دارند...
کد خبر: ۹۰۶۵۹
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

فکرشهر- مصطفی منفرد: امام جمعه اهل سنت جزیره خارگ در بازدید از ستادهای انتخاباتی جزیره خارگ، حضور در انتخابات را وحدت‌آفرین دانست و گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات در جهت حفظ عزت، وحدت و آرامشی که جامعه دارد، گام بر می‌دارند. 

به گزارش فکرشهر، شیخ احمد رضا کنعانی ضمن اشاره به اهمیت موضوع مشارکت مردم در انتخابات پیش رو از اقدامات همه مسوولین و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات قدردانی کرد. 

وی گفت: حضور مردم در انتخابات قدرت و عظمت ملت ایران و نظام اسلامی را به اثبات رسانده است و هرچه مردم حضور بیشتری در پای صندوق‌های رای داشته باشند، دشمنان ملت ایران و نظام اسلامی مایوس‌تر خواهند شد.

امام جمعه اهل سنت جزیره خارگ بیان کرد: دشمنان با توطئه‌های مختلف به دنبال این هستند که ملت ایران حضور کمرنگی در پای صندوق‌های رای داشته باشد و حضور گسترده مردم در میدان انتخابات تبلیغات و نیت سوء آنان را خنثی و نقش بر آب می‌کند.

کنعانی انتخابات را عرصه مشارکت در تعیین سرنوشت توصیف کرد و افزود: مردم به عنوان یک وظیفه ملی و شرعی باید با بصیرت و آگاهی در انتخابات پیش‌رو شرکت کنند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی وطن همه ماست و برای امنیت آن شهدای‌ زیادی تقدیم شده است لذا در ۲۸خرداد، اهل سنت و تشیع با وحدت و قدرت حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

امام جمعه اهل سنت جزیره خارگ افزود: جامعه اهل سنت در تمامی انتخابات گذشته حضور حداکثری داشته‌ است و در انتخابات پیش‌رو هم به کوری چشم دشمنان پای نظام و انقلاب خود هستند و مشارکت حداکثری خواهند داشت.

به گزارش فکرشهر، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میان دوره‌­ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر